close

YSL Plump-Up水漾豐盈護唇蜜

可以單作潤唇膏使用,

也可用當唇妝打底,之後再用唇膏或唇彩,就會令嘴唇更PLUMP同更亮澤。

webwxgetmsgimg (49)

搽上嘴.. 感覺粘粘地. 同埋有好涼的薄荷味..

未上唇膏或唇彩已有豐盈既LOOK. 

個人用後感:PLUMP效果是有的..好靚. 但的效果HOLD唔到好耐.

而且賣點係本來就係一支唇部打底. 唔洗搽潤唇膏作妝前的打底. 但對於唇乾的人滋潤度就唔夠.

價錢有D貴架.

HKD 295 @ YSL 專櫃

webwxgetmsgimg (50) webwxgetmsgimg (51)

webwxgetmsgimg (55)

 

同埸加映YSL Tint-In-Oil 5號色 – CHERRY MY CHERIE

webwxgetmsgimg (54)

MINI 版係朋友俾我既.

不嬲都唔太BUY YSL.. 因為我覺得偏貴.. 類似既野其他平少少既牌子都有.

但係. 一用發現係好野黎架.

首先,

掃頭不錯. 尖尖的掃頭搽唇山位置是剛剛好的. 

webwxgetmsgimg (52)  webwxgetmsgimg (56)

望上去覺得好透明. 只係好淡既粉紅色. (心諗: 甘淡, 有咩用?)

第一下上嘴.. 油油地架播.. 果種油.. 唔係普通LIP GLOSS果D. 係真係OIL 果D油.. 好潤既FEEL.

搽左一層.. 本來是透明粉色的.. 隔左幾秒..慢慢地明顯有變左淡桃紅色..

搽多一層. 會慢慢變得更桃紅.. 好神奇..

webwxgetmsgimg (57)

 

上官網查一查, 原來呢支Tint-In-Oil係會按你既體溫而改變顏色既上色度. 所以唔係每個人搽都會一樣色…

(官網資料: 滋潤油的滋養功效結合鮮活唇色,獨有的染色成份均勻分配在滋潤油之中。當滋潤油徐徐被櫻唇吸收後,色彩仍得以真實地保留,與唇色產生互動,締造個人專屬的唇色妝效。)

而且顯色度真係好好. 同埋好BLING BLING 好GLOSS..

我諗我會去買番支貨裝… HEHE

TOTAL 有8隻色.

(網路圖片)

ysl volupte tint in oil group

不過.. 一樣.. 價錢有D貴架

HKD 290 @ YSL 專櫃

------------------------------------------------

Wensite : http://joyousbyjoyce.com/

Facebook專頁:Joyous

https://www.facebook.com/pages/Joyous/1574102002873662

Facebook 個人網誌 : Joyous by JOYCE

https://www.facebook.com/JBJJoyce

聯絡電郵:joyce_sk@yahoo.com.hk

Wechat : joyce_sk

arrow
arrow

    Joyce Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()